öncelikle iyi akşamlar cumalarımız mübarek olsun.Benim sorunum php sitemde https://ilanlarburada.net/ session sorunu var siteme ait webvievde var uygulama yada tarayıcıyı kapattığımda tekrar mail şifre istiyor allah rızası için bi arkadaşımız çözerse çok memnun olurum. cache ile ilgili sanırım.Yardımlarınızı bekliyorum.