• 07-10-2021, 19:24:53
    #1
    Bugün dışarıda 30 dakika içerisinde 3 farklı kavga, dövüş olayına rastladım. Haberleri açtığımda öz evladını öldürmeye çalışanlar, anne babasını katledenler, tacize, tecavüze uğrayan insan ve hayvanları görüyorum. Kimsenin kimseye tahammülü, saygısı kalmadı mı ?
    Sorum şu "İnsanlığa ne oldu ?" bilen fikri olan kişiler yorumlarda belirtebilirse sevinirim.
  • 07-10-2021, 19:25:47
    #2
    İnsanlık öldü
  • 07-10-2021, 19:26:36
    #3
    öleli çok oluyor hocam
  • 07-10-2021, 19:27:03
    #4
    Merhaba,

    hocam medeniyet ve parayla birlikte batıya doğru giderken görmüşler en son.
  • 07-10-2021, 19:27:51
    #6
    Hocam kavga gürültü aramak gerekmiyor. Çık şöyle bir 30dk yürü, yüzünde tebessüm olan insan yok. Herkesin suratı asık, mutsuz.
  • 07-10-2021, 19:27:59
    #7
    Göz dehşetle açıldığı, ay tutulduğu, güneşle ay birleştirildiği zaman;


    İşte o gün insan “Kaçacak yer var mı?” diyecektir.

    Hepsi tamamen kıyamet alametleri 'Google' kuranda geçen kıyamet alametleri yazın veya kuranı açıp bakın

    Okuduktan sonra ufaktan ufaktan güleceksiniz. Çünkü allah bunları zaten söylemiş

    Cinayetler artacak, kim neden vurduğunu kim neden öldüğünü bilmeyecek

    Teknoloji çok fazla gelişecek

    Yüksek binalar yapılacak

    Namus diye bir kavram kalmayacak

    saydıkça gider
    4 kişi bunu beğendi.
  • 07-10-2021, 19:30:51
    #8
    Kiyamet Kopsada Kurtulsak
  • 07-10-2021, 19:32:43
    #9
    dünya bu kadar insanı kaldıramıyor