Bugün dışarıda 30 dakika içerisinde 3 farklı kavga, dövüş olayına rastladım. Haberleri açtığımda öz evladını öldürmeye çalışanlar, anne babasını katledenler, tacize, tecavüze uğrayan insan ve hayvanları görüyorum. Kimsenin kimseye tahammülü, saygısı kalmadı mı ?
Sorum şu "İnsanlığa ne oldu ?" bilen fikri olan kişiler yorumlarda belirtebilirse sevinirim.