Bugün dışarıda 30 dakika içerisinde 3 farklı kavga, dövüş olayına rastladım. Haberleri açtığımda öz evladını öldürmeye çalışanlar, anne babasını katledenler, tacize, tecavüze uğrayan insan ve hayvanları görüyorum. Kimsenin kimseye tahammülü, saygısı kalmadı mı ?
Sorum şu "İnsanlığa ne oldu ?" bilen fikri olan kişiler yorumlarda belirtebilirse sevinirim.
İnsanlığa Ne Oldu ?
19
●367
- 07-10-2021, 19:27:51Hocam kavga gürültü aramak gerekmiyor. Çık şöyle bir 30dk yürü, yüzünde tebessüm olan insan yok. Herkesin suratı asık, mutsuz.
- 07-10-2021, 19:27:59Göz dehşetle açıldığı, ay tutulduğu, güneşle ay birleştirildiği zaman;
İşte o gün insan Kaçacak yer var mı? diyecektir.
Hepsi tamamen kıyamet alametleri 'Google' kuranda geçen kıyamet alametleri yazın veya kuranı açıp bakın
Okuduktan sonra ufaktan ufaktan güleceksiniz. Çünkü allah bunları zaten söylemiş
Cinayetler artacak, kim neden vurduğunu kim neden öldüğünü bilmeyecek
Teknoloji çok fazla gelişecek
Yüksek binalar yapılacak
Namus diye bir kavram kalmayacak
saydıkça gider4 kişi bunu beğendi.
