• 07-10-2021, 18:45:32
    #1
    Hayırlı akşamlar,

    Elimde haftada 2 yada 3 tane ;

    -2012 Tarihli
    -100k takipçili
    -İlk maili hesaplar bulunmaktadır.

    Bu hesapları nerede satabilirim lütfen herkes bana bir bilgi verebilir mi?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 07-10-2021, 18:46:43
    #2
    Burdan satabilirsin hatta tanesini 100 tl dersen alabilirm 🤣🤣🤣
    • samethavar
    samethavar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-10-2021, 18:48:11
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdan satabilirsin hatta tanesini 100 tl dersen alabilirm 🤣🤣🤣
    Forum kurallı gereğince

    1k 7.5TL 100K(750TL) Ona göre hocam
  • 07-10-2021, 19:01:19
    #4
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    En iyisi sanırım
    Direkt R10 üzerinden satabilirsiniz.
  • 07-10-2021, 19:04:00
    #5
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt R10 üzerinden satabilirsiniz.
    Satmaya çalışıyorum ama fazla ilgi yoktur hocam
  • 07-10-2021, 19:10:40
    #6
    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmaya çalışıyorum ama fazla ilgi yoktur hocam
    Bir çok kişi satış yaptığı için arz talep meselesi hocam sen koy uygun gören arkadaşlar alabilir 🙂
  • 07-10-2021, 19:11:27
    #7
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok kişi satış yaptığı için arz talep meselesi hocam sen koy uygun gören arkadaşlar alabilir 🙂
    Koydum hocam, yorumunuz için teşekkür ederim