Hayırlı akşamlar,
Elimde haftada 2 yada 3 tane ;
-2012 Tarihli
-100k takipçili
-İlk maili hesaplar bulunmaktadır.
Bu hesapları nerede satabilirim lütfen herkes bana bir bilgi verebilir mi?
Hesaplarımı nerede satabilirim?
6
●94
- 07-10-2021, 18:45:32
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 07-10-2021, 18:46:43Burdan satabilirsin hatta tanesini 100 tl dersen alabilirm 🤣🤣🤣samethavar bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 07-10-2021, 18:48:11Forum kurallı gereğinceMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1k 7.5TL 100K(750TL) Ona göre hocam
- 07-10-2021, 19:01:19Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Direkt R10 üzerinden satabilirsiniz.
- 07-10-2021, 19:04:00Satmaya çalışıyorum ama fazla ilgi yoktur hocamGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2021, 19:10:40Bir çok kişi satış yaptığı için arz talep meselesi hocam sen koy uygun gören arkadaşlar alabilir 🙂samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2021, 19:11:27Koydum hocam, yorumunuz için teşekkür ederimZeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle