• 06-10-2021, 19:53:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar hepinize merhaba Gamepower Kizaru 7.1 mi daha iyi yoksa, Gamepower Mihawk 7.1 mi daha iyi aranızda kullananlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim çok kararsız kaldım şimdiden herkese teşekkürler.
  • 06-10-2021, 19:55:27
    #2
    geçen hafta mihawk aldım kullandıkdan 1 saat sonra bozuldu sebepsiz yere ses gelmemeye başladı. iade ettim ve kizaru aldım gayet memnunum
  • 06-10-2021, 19:57:54
    #3
    peki hocam kizarunun kulak yapısı nasıl iyimi kulağı ağırtıyormu ?
  • 06-10-2021, 20:46:06
    #4
    Bir kaç aydır aşağıdaki ürünü kullanıyorum. CS 1.6 oynarken ses düzeyi %2-4 civarında.

    https://www.trendyol.com/gamepower/t...imli-p-4916063