• 05-10-2021, 21:32:24
    #1
    selamlar windowslive uzantılı mail almam gerek artık bu uzantıdan mail alınamıyor mu ?
  • 05-10-2021, 21:39:01
    #2
    Artık alınmıyor eskiden vardı da microsoft kaldırdı bu maili. Sadece önceden alanlar kullanmaya devam edebilecek.