windowslive uzantılı mail alamazmıyım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
windowslive uzantılı mail alamazmıyım ?
1
●
51
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
windowslive uzantılı mail alamazmıyım ?
05-10-2021, 21:32:24
#1
Misafir
selamlar windowslive uzantılı mail almam gerek artık bu uzantıdan mail alınamıyor mu ?
05-10-2021, 21:39:01
#2
furkansrby
Artık alınmıyor eskiden vardı da microsoft kaldırdı bu maili. Sadece önceden alanlar kullanmaya devam edebilecek.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler