• 06-10-2021, 12:14:14
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Mal sahibi icra ile tüm alacağını alır sonra siz borcum yoktur davası açar yıllarca uğraşıp %70 ihtimalle paranızı geri alırsınız

    Maliye mal sahibi yanında size de gelecek birlikte suç işlediniz sonuçta
  • 06-10-2021, 13:26:12
    #38
    Konu sahibi zaten bankadan ödemek istedim ev sahibine kaç kere kabul ettiremedim demiş hala yok bu zamana kadar aklınız nerdeydi falan diyenler var.Yorum yapmak için boş yorum yapmayın %100 ev sahibi suçlu. O kadar evi var bir de devletten çalıyor.Konu sahibi arkadaş en iyisini yapmışsın şikayet ederek .Umarım denetlenmeye alınır ve yüklü cezayı yer o vicdansiz ev sahibi .Hem devletten çal hem de vicdansizlik yap bas zammı ne güzel dünya !
  • 06-10-2021, 14:53:40
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vergi kaçırdığına dair ihbar yapın. Adam vur ya da vergi kaçır. Aynu şey. Siz şikayet edin bina yaşında vergi cezası çıkar. Şikayet edin. Etmeyecekseniz kanıtları bana gönderin ben ihbar ederim
  • 06-10-2021, 16:29:37
    #40
    cemg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mal sahibi icra ile tüm alacağını alır sonra siz borcum yoktur davası açar yıllarca uğraşıp %70 ihtimalle paranızı geri alırsınız

    Maliye mal sahibi yanında size de gelecek birlikte suç işlediniz sonuçta
    Siz nasıl bir kafa yaşıyorsunuz anlamıyorum okuduğunuzu anlama probleminiz var galiba doktora falan gidin.
  • 06-10-2021, 16:38:51
    #41
    Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elden kira verdiğinize dair makbuz alıyor musunuz? Almıyorsanız aslında siz hiç kira vermiyorsunuz demektir.
    adamda, "1 yıldır evimde oturuyor ama kira vermiyor" derse ne gülerim :d
    • CND
    • SinemBilisim
    • SEOBuyuk
    CND, SinemBilisim ve SEOBuyuk bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 06-10-2021, 17:12:21
    #42
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamda, "1 yıldır evimde oturuyor ama kira vermiyor" derse ne gülerim :d
    Sizde konuyu okumuyorsunuz galiba, açıklama yapmayacağım gerçekten yoruldum.
  • 06-10-2021, 17:23:59
    #43
    Sana mı kaldı adamın vergisini verip vermemesi 1 yıldır bildiğin halde oturuyorsun pişkin pişkin yeni şikayet ediyorsun
    Seninde şu forum üzerinden kazandığın paralara istinaden biri çıkar şikayet eder neye uğradığını şaşırırsın.
    " Başınıza gelmeden başkasının derdini anlamıyorsunuz " 10 yıl önceki devlet sistemi ile karıştırıyorsunuz sanırım herşeyi.
  • 06-10-2021, 17:57:18
    #44
    Üyeliği durduruldu
    localseoturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi kaçırdığına dair ihbar yapın. Adam vur ya da vergi kaçır. Aynu şey. Siz şikayet edin bina yaşında vergi cezası çıkar. Şikayet edin. Etmeyecekseniz kanıtları bana gönderin ben ihbar ederim
    vergi kaçırmak ve adam vurmak aynı şey değil. çok saçmalıyorsun.
  • 06-10-2021, 17:58:02
    #45
    Üyeliği durduruldu
    aylin42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz nasıl bir kafa yaşıyorsunuz anlamıyorum okuduğunuzu anlama probleminiz var galiba doktora falan gidin.
    adam haklı kanunları anlatmış gayet düzgün konuşmuş. kiracı olduğunuz kanıtı yok ortada