Konu sahibi zaten bankadan ödemek istedim ev sahibine kaç kere kabul ettiremedim demiş hala yok bu zamana kadar aklınız nerdeydi falan diyenler var.Yorum yapmak için boş yorum yapmayın %100 ev sahibi suçlu. O kadar evi var bir de devletten çalıyor.Konu sahibi arkadaş en iyisini yapmışsın şikayet ederek .Umarım denetlenmeye alınır ve yüklü cezayı yer o vicdansiz ev sahibi .Hem devletten çal hem de vicdansizlik yap bas zammı ne güzel dünya !