• 04-10-2021, 15:46:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar elimde geçenlerden aldığım webloy(.)net var. Sizce nasıl değerlendirmem lazım ya da nasıl bir proje başlatayım? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 04-10-2021, 17:53:02
    #2
    iyisite.NET
    Altyapınız varsa bir Webmaster bilgi blogu açılabilir, yada editör ile anlaşarak makale yazdırıp blogunuzu devam ettirebilirsiniz.