Bu alan adınla ne yapayım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu alan adınla ne yapayım?
1
●
73
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu alan adınla ne yapayım?
04-10-2021, 15:46:13
#1
WhySakaL
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar elimde geçenlerden aldığım
webloy(.)net
var. Sizce nasıl değerlendirmem lazım ya da nasıl bir proje başlatayım? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
04-10-2021, 17:53:02
#2
Linux
iyisite.NET
Altyapınız varsa bir Webmaster bilgi blogu açılabilir, yada editör ile anlaşarak makale yazdırıp blogunuzu devam ettirebilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler