Whatsapp.exe - Sistem hatası - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Whatsapp.exe - Sistem hatası
7
●
204
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Whatsapp.exe - Sistem hatası
03-10-2021, 19:25:05
#1
Felix
3 kere silip yükledim 1-2 saat sonra yine aynı hatayı veriyor çözümü bilen var mı acaba?
Edit:
https://www.dlldosyaindir.com/ffmpeg-dll/
Dosyayı ilgili yere attım bende yokmuş büyük ihtimalle sorun tekrarlanmayacaktır.
03-10-2021, 19:26:07
#2
Aztekiando
Yazılım Hizmetleri
Birkaç saat önce aynı hatayı aldım. Belki bilgisayar aç kapat çözümdür fakat denemedim (:
Takip+
03-10-2021, 19:26:11
#3
Mabel
E şimdi biz seninle konuşamacak mıyız akşam
03-10-2021, 19:26:32
#4
muhammettas
Aynı hata bugün bende de oldu. Silip yüklemeye üşendim ama bir deneyeyim ne olacak
03-10-2021, 19:26:47
#5
Felix
muhammettas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı hata bugün bende de oldu. Silip yüklemeye üşendim ama bir deneyeyim ne olacak
Aztekiando adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birkaç saat önce aynı hatayı aldım. Belki bilgisayar aç kapat çözümdür fakat denemedim (:
Takip+
Silip yükleyince düzeliyor ama 1-2 saat sonra yine gidiyor.
Mabel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
E şimdi biz seninle konuşamacak mıyız akşam
Konuşcaz konuşcaz halledicem
03-10-2021, 19:26:48
#6
Misafir
Evet, aynı sorunu bende yaşadım üzerine baştan indirip kurduğumda düzeldi. Ama kapat aç yapınca bozuluyor, bundan dolayı windows kullanıyorsan;
https://www.microsoft.com/store/apps/9NKSQGP7F2NH
Yukarıdaki linkten indirip sorunsuz kullanabilirsin.
Felix
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
03-10-2021, 19:27:54
#7
Aviosya
İnterneten ffmpeg.dll'yi indirin whatsapp dosyasına atın düzelir.
03-10-2021, 19:46:03
#8
AldagBilisim
Bende de aynı hatayı vermişti üzerine tekrar kurulum yaptım düzeldi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler