Poco F2 Pro Kullanan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Poco F2 Pro Kullanan var mı?
0
●
17
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Poco F2 Pro Kullanan var mı?
03-10-2021, 18:15:57
#1
tiptu
Poco F2 Pro kullanan varsa 8K video çekip paylaşabilir mi acaba, videolarına baktım kimisinde çok titriyor kimisinde ise normal.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler