• 01-10-2021, 13:27:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar dün gece kedim 500ml şekerli kahveyi laptobuma döktü.Ve şuanda tuşları yapış yapış servise götürdüğüm zaman klavyenin değişmesi gerektiğini söyledi.VE 1800TL fiyat verdiler.Laptob excalibur g900.Eğer sıvı anakartada kaldıyse 3000tl anakart masrafı varmış.Fakat şuanda laptop sorunsuz çalışmakta ve rahat bir şekildede işlem yapılabiliyor.Sadece açma kapama tuşu fazla yapışık olmuş.Asıl bilgisayarım olmadığı için bunu şimdilik yaptırmayı düşünmüyorum.Böyle kalsa kullanılmaya devam etsem daha çok arza çıkartırmı sizce.
  • 01-10-2021, 13:27:37
    #2
    Geçmiş olsun.
  • 01-10-2021, 13:28:41
    #3
    şekersiz olsa çözülürdü ama şekerli olunca işin zor : ) Geçmiş olsun
  • 01-10-2021, 13:29:48
    #4
    hemen yedek alın.
  • 01-10-2021, 13:30:26
    #5
    Platin üye
    Bide sıcak su dök hocam
  • 01-10-2021, 13:30:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemen yedek alın.
    Hocam bilgisayarda yedek alınıcak birşey yok sadece film izlemek için kullanıyordum.
  • 01-10-2021, 13:30:45
    #7
    hocam garantisi yoksa sağlam bir yer bulup her parçasını temizletmenizi öneririm.
    Oradaki şeker ileride sıkıntıya yol açabilir
  • 01-10-2021, 13:31:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam garantisi yoksa sağlam bir yer bulup her parçasını temizletmenizi öneririm.
    Oradaki şeker ileride sıkıntıya yol açabilir
    Garantisi varda hocam servis çok uçuk fiyatlar veriyor.Garanti dışına giriyor.Önerdiğiniz bilgisayarcılar varsa yazarsanız sevinirim arkadaşlar.
  • 01-10-2021, 13:31:49
    #9
    Hocam ilerleyen zamanlarda büyük ihtimalle oksitlenme olacaktır. Anakartı temizletmenizde fayda var.