Merhabalar dün gece kedim 500ml şekerli kahveyi laptobuma döktü.Ve şuanda tuşları yapış yapış servise götürdüğüm zaman klavyenin değişmesi gerektiğini söyledi.VE 1800TL fiyat verdiler.Laptob excalibur g900.Eğer sıvı anakartada kaldıyse 3000tl anakart masrafı varmış.Fakat şuanda laptop sorunsuz çalışmakta ve rahat bir şekildede işlem yapılabiliyor.Sadece açma kapama tuşu fazla yapışık olmuş.Asıl bilgisayarım olmadığı için bunu şimdilik yaptırmayı düşünmüyorum.Böyle kalsa kullanılmaya devam etsem daha çok arza çıkartırmı sizce.