Yazıcı önerisi | R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazıcı önerisi | R10+
13
●
215
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yazıcı önerisi | R10+
1
2
30-09-2021, 22:59:00
#1
Felix
İyi aksamlar,
Ev için yazıcı arıyorum ama hiçbir bilgim yok.. günlük kullanım için çok renkli olarak hangi yazıcıyı önerirsiniz?
Lazer ve Mürekkepli olmak üzere 2 çeşidi varmış sanırım tek bildiğim o
Şimdiden teşekkürler.
30-09-2021, 23:00:23
#2
reka29
Epson tanklı yazıcılara bakabilirsiniz kullanıyorum memnunum.
30-09-2021, 23:00:28
#3
DoraOtomotiv
Ben tanklı Canon veya Epson öneriyorum. Az boya harcar, uzun ömürlü ve doldurması cep dostu.
30-09-2021, 23:01:06
#4
Bozstorm
Kyocera ve epson marka olsunda farketmez .
30-09-2021, 23:02:10
#5
raydonovan
epson tavsiye ederim , orjinal mürekkep almayın. bitmeyen kartuş alın kısa süre içinde yazıcı kendini amorti eder.
30-09-2021, 23:03:00
#6
Felix
reka29 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Epson tanklı yazıcılara bakabilirsiniz kullanıyorum memnunum.
minidora adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben tanklı Canon veya Epson öneriyorum. Az boya harcar, uzun ömürlü ve doldurması cep dostu.
Bozstorm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kyocera ve epson marka olsunda farketmez .
raydonovan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
epson tavsiye ederim , orjinal mürekkep almayın. bitmeyen kartuş alın kısa süre içinde yazıcı kendini amorti eder.
Bitmeyen kartuş ne oluyor? Marka okey ama nasıl bir şey almalıyım anlayamadım hala Tanklı epson mu?
30-09-2021, 23:09:23
#7
bilgicinitr
Canon al hocam yıllarca arkana bakma
30-09-2021, 23:09:24
#8
Bilal Bayar
🔶 Stripe - Paypal 🔶
Epson modelleri diyorum.
30-09-2021, 23:10:27
#9
Felix
BilalBayar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Epson modelleri diyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler