reka29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Epson tanklı yazıcılara bakabilirsiniz kullanıyorum memnunum.
minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tanklı Canon veya Epson öneriyorum. Az boya harcar, uzun ömürlü ve doldurması cep dostu.
Bozstorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kyocera ve epson marka olsunda farketmez .
raydonovan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
epson tavsiye ederim , orjinal mürekkep almayın. bitmeyen kartuş alın kısa süre içinde yazıcı kendini amorti eder.
Bitmeyen kartuş ne oluyor? Marka okey ama nasıl bir şey almalıyım anlayamadım hala Tanklı epson mu?