ablam engelledi,ne yapmalıyım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ablam engelledi,ne yapmalıyım
29
●
1.710
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
ablam engelledi,ne yapmalıyım
1
2
3
4
30-09-2021, 19:17:10
#10
SerkanAks
Fazla zorlama Avukattır yoksa Kapında bulursun
30-09-2021, 19:17:19
#11
chnyrdkl
bazı muhabbetler telefondan yapılmaz, bu sebepten ötürü yüzyüze konuşmanızda fayda var.
30-09-2021, 19:18:11
#12
Misafir
SerkanAks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fazla zorlama Avukattır yoksa Kapında bulursun
bende avukat olmak istediğim için ve kendisi de avukat olduğu için ayrıca önemli bir insan benim için.
30-09-2021, 19:18:44
#13
Misafir
chnyrdkl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bazı muhabbetler telefondan yapılmaz, bu sebepten ötürü yüzyüze konuşmanızda fayda var.
şu an artık yüzyüze buluşamam,zaman geçsin
30-09-2021, 19:29:13
#14
Misafir
Hocam bence siz abla gözüyle bakmıyor olabilirsiniz
ademsahin
,
CGLR
ve
Mabel
bunu beğendi.
3 kişi
bunu beğendi.
30-09-2021, 19:30:39
#15
professing
Tevfik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam ama mesele tam olarak nedir? Daha önce açtığın konunun linkini paylaşsaydın?
Sevgilim var diye yalan atmış
Arkadaşın yaşını merak ettim
30-09-2021, 19:31:46
#16
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bence siz abla gözüyle bakmıyor olabilirsiniz
yok hocam abla gözüyle bakıyorum
30-09-2021, 19:32:03
#17
Tevfik
professing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sevgilim var diye yalan atmış
Arkadaşın yaşını merak ettim
Ben daha çok ablanın yaşını merak ettim
30-09-2021, 19:32:14
#18
Mabel
Seviyorsan git konuş bence. Yok yav bu o değildi, de bu konuya ne diyelim şimdi? Mahmut mu diyem?
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler