• 29-09-2021, 23:06:49
    #10
    Yeni gelen MB baskani faizle ilgili atip tutuyordu gazete koselerinden. En son faizi indirdiginde ne oldugunu gordu. Ulkede kendi alaninda uzman yetkili bir tane insan yok.
  • 29-09-2021, 23:08:59
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar 9 oldu olacak.
    Böyle giderse baya baya kötü olacak gibi ne düşünüyorsunuz ?
    Keşke 6.5 iken istediklerimi alsaydım diyorum hocam.
  • 29-09-2021, 23:09:04
    #12
    İnsan her şeye alışıyor sanırım artık hiç şaşırmıyorum
    Bir sabah uyansam dolar 100 TL oldu deseler ''tamam'' derim devam ederim hayata
  • 29-09-2021, 23:13:14
    #13
    Zabaha kadar burdayız zabaha kadar!
  • 29-09-2021, 23:13:20
    #14
    2001 krizi yaşamış milyonlar batırmış bir aileden biri olarak bu olay 2001 krizinden daha beter. 2001 de bir gecede tepe taklak oldu. Bu yavaş yavaş öldürüyor.. Allah sonumuzu hayreylesin fakat gidişat hiç iyi değil.
  • 29-09-2021, 23:30:56
    #15
    Çok şükür maaşımı dolarla alıyorum
  • 29-09-2021, 23:33:12
    #16
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür maaşımı dolarla alıyorum
    Ben almıyorum
  • 29-09-2021, 23:42:07
    #17
    TL'nin değer kaybetmesi bir yana, dolar endeksinin haftalıkta yükseliş eğilimi bir yana. Yetki = Etki
  • 29-09-2021, 23:44:36
    #18
    Geçen sene 2.8olan bulgur 8.75olmus aynı marka aynı market. Ve hala enflasyon yüzde 15-20 diyorlar utanmadan