Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar 9 oldu olacak.
Böyle giderse baya baya kötü olacak gibi ne düşünüyorsunuz ?
Keşke 6.5 iken istediklerimi alsaydım diyorum hocam.