• 28-09-2021, 20:31:26
    #1
    Evde ablam iPhone kullaniyor o wifi de yokken pingim 35 filan ama o telefon ile baglaninca 1k ya kadar ciktigi oluyor bunun sebebi ne olabilir?
  • 28-09-2021, 20:32:40
    #2
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde ablam iPhone kullaniyor o wifi de yokken pingim 35 filan ama o telefon ile baglaninca 1k ya kadar ciktigi oluyor bunun sebebi ne olabilir?
    Telefon kullanırken yada laptop kullanırken çoğu durumda sık sık upload yaparız. Upload çok felaket şekilde ping atar. Telefonu kullanmasa dahi arka planda çalışan uygulamalar bunu sömürür.
  • 28-09-2021, 20:32:57
    #3
    icloud yedekliyor muhtemelen 3 4 sene önce farkettim ben bunu. Yedeklemeyi kapatsın bir de öyle deneyin
  • 28-09-2021, 20:33:02
    #4
    Güncelleme dosyasını indiriyor olmasın IOS15 ?