• 28-09-2021, 18:04:45
    #1
    Teşekkürler.
  • 28-09-2021, 18:06:08
    #2
    hepsi tek foto mu. Çok geç açılıyor evet.
  • 28-09-2021, 18:06:29
    #3
    Evet, fazla sayıda resim kullandığınız için geç açılıyor.
  • 28-09-2021, 18:07:18
    #4
    les adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsi tek foto mu. Çok geç açılıyor evet.
    aliereny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, fazla sayıda resim kullandığınız için geç açılıyor.
    Yazı kısımları farklı, postlar tek bir fotoğraf halinde. Sanırım düzeltmem gerekli
  • 28-09-2021, 18:07:28
    #5
    Konuda arkadaşlar resim diyene kadar ben olayı anlamadım.
    Çok fazla geç açılıyor.
  • 28-09-2021, 18:08:09
    #6

    Böyle kaldı 15 sn
  • 28-09-2021, 18:08:18
    #7
    gifyu.com sunucusuna yüklediğiniz gif'i başka yere yüklemeyi deneyin.

    https://www.r10.net/1080931079-post5.html