• 28-09-2021, 08:59:31
    #19
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Bip; tanışma fırsatımız olmadı ama her konuda onu görüp yardım ettiğini görünce insanda ister istemez sevgi oluşuyor
    Teşekkür ederim, sağ olun eksik olmayın çok ayıp etmişiz tanışmayarak, ara ara pm atalım
  • 28-09-2021, 09:04:35
    #20
    SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mcatakcin;
    @Gelistirici;
    @kaantemiz;
    @Doxria;
    @blackblade32;
    @MeariX;
    ...

    Aslında bu forumda olan herkesin yeri ayrı bizler için. Hem ticaret yaptıklarımız hem de konu altında bilgilendiklerimiz. R10 platformunu geliştirme gibi bir zorunluluğumuz var. Çünkü @Coşkun Çetin; Hocamızın bizlerin buluşmamızı sağladığı bu platform hem harçlık hem de büyük yatırımlar için kullandığımız bir araç halinde geldi. Tüm MOD arkadaşlarımızda bizler için ellerinden geldiğince uğraşıyor ve bizlere daha yararlı ve faydalı olmaya çalışıyorlar. Yani Seyitler hariç herkesi sayabiliriz burada.
    gönlü güzel kardeşim benim teşekkür ederim. şahsen tanışık olmasak da hakkımdaki düşüncelerin çok mutlu etti beni.

    tüm düşüncelerin bilmukabele. seviliyorsun
    • Enes65532
    • SunZi
    Enes65532 ve SunZi bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 28-09-2021, 09:05:20
    #21
    Üyeliği durduruldu
    @kako20; onun gibi yok benim için forumun en güzel arkadaşlıklarından birisi
  • 28-09-2021, 09:06:45
    #22
    @Sayim; bu abiyi seviyorum ben ticaretimiz oldu sonuna kadar yardım etti kendisine teşekkür ederim 😊
  • 28-09-2021, 09:10:29
    #23
    @cuvelious;
  • 28-09-2021, 09:12:29
    #24
    Sayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, r10'da en sevdiğiniz kullanıcıyı sebebiyle birlikte yazar mısınız? bakalım kimler var...

    Ben; @yakupcevik; hem abi gibi abi hemde ticareti çok iyi...
    @Sayim; cansın can iyiki varsınız kardeşimmm kralsınız


    https://www.youtube.com/watch?v=GqAGmelPDDY
  • 28-09-2021, 09:27:48
    #25
    @Bip; hoşgörülü bir insan
  • 28-09-2021, 09:28:49
    #26
    blackblade32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ilyasutkum; küçük bir ticaret sonrası bir dost kazanmanın verdiği mutluluk tarif dahi edilemez
    @SrkN; ömrümün sonuna kadar bana yaptığı iyiliği unutmyucağım tek insan hala her duamda adı geçen kişidir.
    Sabah sabah bu etiketle uyanmak çok mutlu etti. Şuanda covidim karantinadayım yüzümde bir gülümseme oldu. ALLAH razı olsun güzel insan
  • 28-09-2021, 10:14:55
    #27
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @onlinecihan; en büyük dostluklar kavga ile başlar. Cihan baba adamdır!
    Eyvallah Ali baba beni duygulandırdın bak. Çok teşekkür ederim Sende öylesin benim için. Fazlası var eksiği yok.

    @Mabel; @ademakcan;

    Seviyorum sizleri ❤