Sayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, r10'da en sevdiğiniz kullanıcıyı sebebiyle birlikte yazar mısınız? bakalım kimler var...

Ben; @yakupcevik; hem abi gibi abi hemde ticareti çok iyi...
@Sayim; cansın can iyiki varsınız kardeşimmm kralsınız


https://www.youtube.com/watch?v=GqAGmelPDDY