Merhabalar, r10'da en sevdiğiniz kullanıcıyı sebebiyle birlikte yazar mısınız? bakalım kimler var...
Ben;
@yakupcevik; hem abi gibi abi hemde ticareti çok iyi...
@Sayim; cansın can iyiki varsınız kardeşimmm kralsınız
https://www.youtube.com/watch?v=GqAGmelPDDY