R10'da En Sevdiğiniz Kullanıcı Kimdir?
125
●2.913
- 28-09-2021, 10:36:55Çok isim var ama aklıma ilk gelen, yardımsever, itidalli ve seviyeli bir kişi olarak tanıdığım @Bip;
- 28-09-2021, 10:46:42@Bip; seviyeli ve yardim sever biri

@mcatakcin; konusma tarzi cok samimi geldi
@AZADE; Kendisinden hizmet aldigim ve neredeyse r10 da butun konulara hep yorum yapan cok aktif bir insan
@Bilmece; Ömer abi ile ticaretim olmadi ancak cok yardim sever bir adam elinden geldigince hep yardimci oluyor
@captainyep; forumdan kendisinden e-pin alarak basladi dostulugumuz cok samimi birisidir kendisi sık sık wp, instagramdan gorusuyoruz kendisiyle
ve Asil ADAM gibi ADAM olan abim kendisini instagramda cok sıkı takip ediyorum. adam sicak kanliligini paylastigi storylerde, postlarda belli ediyor kendini zaten
- 28-09-2021, 10:53:16bugün aldığım ikinci harika geri dönüşByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar teşekkür etsem azdır.
sayenizde mükemmel bir güne başladım. çokça sevgiler...ByMalicious bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 28-09-2021, 11:49:41Elimden geldikçe yardımcı olmaya çalışıyorum ve buraları seviyorum vakit geçirmek hoşuma gidiyorByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim
- 28-09-2021, 13:15:59Seviliyosun aslan terbiyecisionlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2021, 14:00:01Böyle bir konu açılsın da yazayım diye tetikte mi bekliyorsunokan_berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Eyvallah, cansın

ne kadar teşekkür etsem azdır. 