@Bip; seviyeli ve yardim sever biri
@mcatakcin; konusma tarzi cok samimi geldi
@AZADE; Kendisinden hizmet aldigim ve neredeyse r10 da butun konulara hep yorum yapan cok aktif bir insan
@Bilmece; Ömer abi ile ticaretim olmadi ancak cok yardim sever bir adam elinden geldigince hep yardimci oluyor
@captainyep; forumdan kendisinden e-pin alarak basladi dostulugumuz cok samimi birisidir kendisi sık sık wp, instagramdan gorusuyoruz kendisiyle

ve Asil ADAM gibi ADAM olan abim kendisini instagramda cok sıkı takip ediyorum. adam sicak kanliligini paylastigi storylerde, postlarda belli ediyor kendini zaten
Elimden geldikçe yardımcı olmaya çalışıyorum ve buraları seviyorum vakit geçirmek hoşuma gidiyor

teşekkür ederim