Merhabalar yarın sol gözümden katarakt ameliyatı olacağım doktorum bana Eyhance mercek önerdi. Devlet karşılamıyormuş 2.500 TL mercek parası ödedim. Bu merceği kullanan var mı aramızda acaba ? Memnunmusunuz v.s?