Verilerim Neden Böyle Düştü. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Verilerim Neden Böyle Düştü.
20
●
280
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Verilerim Neden Böyle Düştü.
1
2
3
27-09-2021, 13:39:17
#19
kaplan21
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sayfa Ayarlarında olması lazım
Olmazsa anydesk falan indireyim çözelim
şirket pcsi olduğu için anydesk indiremiyorum Teamwiwer indirebilirmisiniz acaba ?
27-09-2021, 13:52:52
#20
CGLR
kaplan21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hemen bakayım hocam
Analytics üzerinden hit aldığınız ama son günlerde gerileme yaşadığınız alt başlıklarınız nelerdir?
28-09-2021, 02:57:11
#21
Cemedo
Temada bir değişiklik yaptınız mı? Analytics kodları silinmiş olabilir tema güncellemesi veya değişikliği yaptıysanız kontrol etmekte fayda var.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler