• 26-09-2021, 19:38:17
    #1
    merhabalar van da ev tutacağım ama ben hep eşyalı ev tutmuştum bu sefer tutulacak gibi değil emlakçılar yüzünden eşyalı ev tutulacak gibi değil

    ev için ne giderler olur 1+1 bir ev tutucam bu doğalgaz vs abonelik eşya falan anlayan biri yorum atabilrise sevinirim yol gösterirse
  • 26-09-2021, 19:41:08
    #2
    Depozito dışında faturaları üstünüze almazsanız eksta gider olmuyor. Aylık ödenen aidat ve fatura borçları gelir sadece.
  • 26-09-2021, 19:43:31
    #3
    Abonelik ücretleri şehirden şehire değişebiliyor. Bazı şehirler aylık taksitlere bölerken bazıları peşin alıyor. Eşya olarak da size kalmış temel eşyalar buzdolabı, çamaşır makinesi, yatak diyebilirsiniz. Daha sonrası sizin keyfinize göre dizdiğiniz eşyalar olacak spotcularda uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Eğer 0 eşya almak istiyorsanız evkur tarzı yerlerden elden senetle de alabilirsiniz. Çıktıktan sonra aboneliklerinizi iptal etmeyi unutmayın derim.
  • 26-09-2021, 19:45:17
    #4
    fobilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abonelik ücretleri şehirden şehire değişebiliyor. Bazı şehirler aylık taksitlere bölerken bazıları peşin alıyor. Eşya olarak da size kalmış temel eşyalar buzdolabı, çamaşır makinesi, yatak diyebilirsiniz. Daha sonrası sizin keyfinize göre dizdiğiniz eşyalar olacak spotcularda uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Eğer 0 eşya almak istiyorsanız evkur tarzı yerlerden elden senetle de alabilirsiniz. Çıktıktan sonra aboneliklerinizi iptal etmeyi unutmayın derim.
    hocam çok değişik bir memleket ben antalyada böyle fahiş fiyatlar görmeidm doğrusu
  • 26-09-2021, 19:52:20
    #5
    Eşyasız ev çok mastaflı olur sora onları satıncada zarar etcen.
  • 26-09-2021, 19:52:57
    #6
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşyasız ev çok mastaflı olur sora onları satıncada zarar etcen.
    bende aynı kanaatteyim ama eşyalı olanlarda uçuk fiyatlı hep
  • 26-09-2021, 20:14:10
    #7
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşyasız ev çok mastaflı olur sora onları satıncada zarar etcen.
    Hocam Vanda 2 sene okudum mezun oldum simdi baska yerde okuyorum.Van esnafları fırsatçıdır hatta örnek vereyim herseyi kacak olarak getiriyorlar ancak korona ilk çıktığı gün hic unutmam galiba 11 marttı sınır kapıları kapalıydı çarşıda geziyordum herseyi birden bire iki kat yapmışlardı nedenini sorduğumda ise talep fazla kapılar kapalı getiremiyoruz demislerdi mecbur alım yapıyorduk halbuki arka depolarında tonlarca vardı bizzat gördüm biliyorum. O yüzden Kira fiyatlarına şaşırmıyorum ne yapıyorsak biz kendimize yapıyoruz
  • 26-09-2021, 20:14:57
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ev kiraları son zamanlara göre fiyatlar felaket uçmuş :/
  • 26-09-2021, 20:16:23
    #9
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Vanda 2 sene okudum mezun oldum simdi siirtte okuyorum Van esnafları fırsatçıdır hatta örnek vereyim herseyi kacak olarak getiriyorlar ancak korona ilk çıktığı gün hic unutmam galiba 11 marttı sınır kapıları kapalıydı çarşıda geziyordum herseyi birden bire iki kat yapmışlardı nedenini sorduğumda ise talep fazla kapılar kapalı getiremiyoruz demislerdi mecbur alım yapıyorduk halbuki arka depolarında tonlarca vardı bizzat gördüm biliyorum. O yüzden Kira fiyatlarına şaşırmıyorum ne yapıyorsak biz kendimize yapıyoruz
    resmen para kazanmaya değil karnımız doysun diye gidiyoruz bakalım hakkmızda hayırlısı nasıl yapacaksak artık