Hocam Vanda 2 sene okudum mezun oldum simdi siirtte okuyorum Van esnafları fırsatçıdır hatta örnek vereyim herseyi kacak olarak getiriyorlar ancak korona ilk çıktığı gün hic unutmam galiba 11 marttı sınır kapıları kapalıydı çarşıda geziyordum herseyi birden bire iki kat yapmışlardı nedenini sorduğumda ise talep fazla kapılar kapalı getiremiyoruz demislerdi mecbur alım yapıyorduk halbuki arka depolarında tonlarca vardı bizzat gördüm biliyorum. O yüzden Kira fiyatlarına şaşırmıyorum ne yapıyorsak biz kendimize yapıyoruz
resmen para kazanmaya değil karnımız doysun diye gidiyoruz bakalım hakkmızda hayırlısı nasıl yapacaksak artık