• 26-09-2021, 07:35:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba değerli r10 ailesi. Facebook Instagram Dun itibariyle ücretsiz reklam çıkma konusunda yüksek başarı elde ettim kısacası yeni method bunun eğitimini verip çabuk patlamasına mi sebep olayım yoksa, kendim mi devam etmeliyim? Kendi sabit anlaşmalı sayfalarim mevcut
  • 26-09-2021, 07:41:58
    #2
    Bu konuda iş yapan arkadaşlarım ve herkesten gizli tutmaya çalışanlar var çoğu kendi ekmeğine bakıyor ve sorduğum zaman ya anlamazsın tarzında davranıyor aklıma o geldi umarım doğru kararı verirsin
  • 26-09-2021, 09:09:35
    #3
    Kurumsal PLUS
    Ücretsiz reklam çıkma derken hocam maliyet az şeklinde mi?
  • 26-09-2021, 10:32:28
    #4
    İsmaill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz reklam çıkma derken hocam maliyet az şeklinde mi?
    Eşikli hesap kullanıp faturayı ödemiyorlar sanırım bundan bahsediyor
  • 26-09-2021, 15:37:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    lxyerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda iş yapan arkadaşlarım ve herkesten gizli tutmaya çalışanlar var çoğu kendi ekmeğine bakıyor ve sorduğum zaman ya anlamazsın tarzında davranıyor aklıma o geldi umarım doğru kararı verirsin
    Hocam o şekilde diyip kendimi kasamam. Açıkçası herkes yapabilir, maliyet fiyatı 10-15 TL gibi ücretleri 1300 TL reklam bakiyesi harcama yapıyor
  • 28-09-2021, 03:36:05
    #6
    pidijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o şekilde diyip kendimi kasamam. Açıkçası herkes yapabilir, maliyet fiyatı 10-15 TL gibi ücretleri 1300 TL reklam bakiyesi harcama yapıyor
    ücret olarak ne düşünüyorsun bu reklam işlerinden hiç anlamam ama illegal bir şey değilse bir projemiz var sürekli çalışabiliriz