R10 Hakkında Fikir Önerisi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Hakkında Fikir Önerisi
10
●
142
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Hakkında Fikir Önerisi
1
2
25-09-2021, 09:53:23
#1
ibiiza
Arkadaşlar merhaba hepimiz neredeyse borsa ile ilgileniyoruz ve zamanımızın büyük bi kısmını forumda geçiyoruz.
Aşagıdaki resimde gösterdiğim yer çok boş duruyor bu kısma döviz kuru ile ilgili bişey yapılabilir mi sizce ?
25-09-2021, 09:57:50
#2
alemburda
mantıklı ama reklam gelir gibi geliyor oraya
25-09-2021, 09:58:17
#3
smmpanelnet
🏆 SMM-PANEL.NET
25-09-2021, 09:58:35
#4
ibiiza
alemburda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mantıklı ama reklam gelir gibi geliyor oraya
Ah be abi bunu söylemiycektin .d
25-09-2021, 09:59:31
#5
cleiner
ekonomi sitesi değil ki..
25-09-2021, 10:00:56
#6
ibiiza
cleiner adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ekonomi sitesi değil ki..
Hocam küçük haber sitelerinde olan döviz kur tablosundan bahsettim ekonomiyle ne ilgisi var
25-09-2021, 10:01:39
#7
s3ckin
burasi borsa forumu degil ki.
25-09-2021, 10:01:46
#8
Yusufaktas
Mobil versiyon da ..
25-09-2021, 10:02:29
#9
ibiiza
s3ckin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
burasi borsa forumu degil ki.
Hocam haber sitelerinde olan
küçük
döviz kur tablosundan bahsettim borsayla ne ilgisi var
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler