Konu
R10 Hakkında Fikir Önerisi
25-09-2021, 09:53:23
#1
ibiiza
Arkadaşlar merhaba hepimiz neredeyse borsa ile ilgileniyoruz ve zamanımızın büyük bi kısmını forumda geçiyoruz.
Aşagıdaki resimde gösterdiğim yer çok boş duruyor bu kısma döviz kuru ile ilgili bişey yapılabilir mi sizce ?