sabah bi uyandım işletme askıya alınmış. mail attım cevap ''Girişinizde, yönergeleri ihlal ettiği için askıya alınan önceki bir yönetici/sahip hesabından gerçekleştirilen bir etkinlik var.'' dediler. çözüm önerisi olan var mı?