• 24-09-2021, 14:08:18
    #1
    Herkese hayırlı cumalar 3 senedir bir sitede oturuyorum ve binanın altında 2 dükkan var ilk açan dükkan 2 yıldır açık ve bugüne kadar yangın merdiveni kapısını hiç açık bırakmadı 2inci açan dükkan ise 4 aydır açık ve sabah 11de dükkanı açar açmaz yangın kapısının 2 kapısınıda açıyor 1inci kapı yangın merdivenine çıkıyor 2incisi ise otoparka açılıyor 4 aydır bu şekilde kapatacakları saate kadar açık tutuyorlar bu hakka sahiplermi veya nereye şikayet edebilirim dükkan sahipleri ile konuştuk fakat konuşma ile çözülmüyor.
  • 24-09-2021, 14:10:31
    #2
    Zabıtaya bildirin ama tabi ki güzellikle çözmek daha iyi
  • 24-09-2021, 14:11:00
    #3
    Bu tarz sorunlarda site yönetimine durumu iletiyorum ve genelde orta bir yol bulup konu çözülüyor
  • 24-09-2021, 14:11:43
    #4
    Site yönetimiyle görüşün eğer ki çözüme ulaşmazsa ilçe belediyenizin zabıta bölümüne başvurun.
  • 24-09-2021, 14:12:09
    #5
    OmerTurkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz sorunlarda site yönetimine durumu iletiyorum ve genelde orta bir yol bulup konu çözülüyor
    Site yönetimine ilettim fakat sorun şu ki site yönetimi ve dükkan sahipleri samimi olduğu için birşey yapmıyorlar farklı yollara başvurmamak için r10 üyelerine sormak istedim
  • 24-09-2021, 14:14:30
    #6
    fullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zabıtaya bildirin ama tabi ki güzellikle çözmek daha iyi
    OmerTurkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz sorunlarda site yönetimine durumu iletiyorum ve genelde orta bir yol bulup konu çözülüyor
    Zabıtalara bilgi verildi 20 gün önce fakat gelip bakmadılar bile
  • 24-09-2021, 14:14:40
    #7
    Neden yangın Merdiveninin kapılarını açmayı tercih ediyor ?
  • 24-09-2021, 14:17:15
    #8
    EnesErsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden yangın Merdiveninin kapılarını açmayı tercih ediyor ?
    Savunmalarına göre içerideki koku gitsin diye havalandırma yapın dedik masraflı diyorlar
  • 24-09-2021, 14:38:53
    #9
    demiraymemitanl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savunmalarına göre içerideki koku gitsin diye havalandırma yapın dedik masraflı diyorlar
    Maalesef havalandırmada kesin çözüm olmuyor. Yine de azaltır tabi