Herkese hayırlı cumalar 3 senedir bir sitede oturuyorum ve binanın altında 2 dükkan var ilk açan dükkan 2 yıldır açık ve bugüne kadar yangın merdiveni kapısını hiç açık bırakmadı 2inci açan dükkan ise 4 aydır açık ve sabah 11de dükkanı açar açmaz yangın kapısının 2 kapısınıda açıyor 1inci kapı yangın merdivenine çıkıyor 2incisi ise otoparka açılıyor 4 aydır bu şekilde kapatacakları saate kadar açık tutuyorlar bu hakka sahiplermi veya nereye şikayet edebilirim dükkan sahipleri ile konuştuk fakat konuşma ile çözülmüyor.