• 24-09-2021, 12:36:12
    #1
    Merhabalar arkadaşlar.

    Koronayım şuan. 1 aymı ne aşı olamıyomuşum.
    Böyle durumlarda PCR testi zorumluluğu var mı?
    Okula gidicez PCR testi istiyorlarmış. Haftada 2 kere vereceksiniz diyorlar. Ben aşısızım. Kotona oldugum için iğnrde vurunamıyorum.

    Bana PCR testi zorunlu mu?
  • 24-09-2021, 12:38:45
    #2
    Zorunlu değil 6 ay süreyle
  • 24-09-2021, 12:39:19
    #3
    imLoading adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunlu değil 6 ay süreyle
    Otobüse hızlı trene uçağa da pcr testsiz binebilecek miyim?
  • 24-09-2021, 12:39:23
    #4
    Korona olduğun için belli süre antikorlu oluyorsun, aşı da olamıyorsun, pcr testi yaptiracaklarini sanmıyorum
  • 24-09-2021, 12:39:32
    #5
    Aşı olmadınız diye korona olmadınız herhalde. Merak ettim de.. Bende aşı olmadım..
    Koronaya da yakalanmadım..
  • 24-09-2021, 12:40:17
    #6
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otobüse hızlı trene uçağa da pcr testsiz binebilecek miyim?
    Pcr veya aşı için gerekli her yere 6 ay boyunca giriş yapabilirsin.
  • 24-09-2021, 12:41:07
    #7
    PCR testi isterler evet.


    Anadolu Ajansı haberine göre, seyahat firmalarınca araca kabul aşamasında HES kodu üzerinden kişilerin aşılı/geçirilmiş hastalık (Covid-19 hastalığı sonrası bilimsel olarak bağışık kabul edilen süreye göre) veya azami 48 saat önce yapılmış negatif PCR testi sorgulaması yapılacak.

    Aşıyla korona olmanın bi ilgisi yok. Aşı koronayı ağır geçirmeyi engelliyor. Tıpkı grip aşısı gibi.
  • 24-09-2021, 12:47:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    okullar için bildiğim kadarıyla pcr testi zorunluydu sonra milli eğitim bakanlığı yaşı tutmayanlar için aileleri izin verirse yapıcaz diye çevirdiler
  • 24-09-2021, 12:49:46
    #9
    Hızlı trende eğer covid'i yeni atlatmış iseniz pcr testi zorunluluğu yok. Aşı zorunluluğu da yok.