Merhabalar arkadaşlar.
Koronayım şuan. 1 aymı ne aşı olamıyomuşum.
Böyle durumlarda PCR testi zorumluluğu var mı?
Okula gidicez PCR testi istiyorlarmış. Haftada 2 kere vereceksiniz diyorlar. Ben aşısızım. Kotona oldugum için iğnrde vurunamıyorum.
Bana PCR testi zorunlu mu?
PCR testi zorunlu mu?
8
●119
- 24-09-2021, 12:39:19Otobüse hızlı trene uçağa da pcr testsiz binebilecek miyim?imLoading adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2021, 12:39:23Korona olduğun için belli süre antikorlu oluyorsun, aşı da olamıyorsun, pcr testi yaptiracaklarini sanmıyorum
- 24-09-2021, 12:40:17Pcr veya aşı için gerekli her yere 6 ay boyunca giriş yapabilirsin.ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2021, 12:41:07PCR testi isterler evet.
Anadolu Ajansı haberine göre, seyahat firmalarınca araca kabul aşamasında HES kodu üzerinden kişilerin aşılı/geçirilmiş hastalık (Covid-19 hastalığı sonrası bilimsel olarak bağışık kabul edilen süreye göre) veya azami 48 saat önce yapılmış negatif PCR testi sorgulaması yapılacak.
Aşıyla korona olmanın bi ilgisi yok. Aşı koronayı ağır geçirmeyi engelliyor. Tıpkı grip aşısı gibi.