• 22-09-2021, 22:21:00
    #1
    Evet arkadaşlar soru başlıktaki gibi 40-50bine düzgün araba alınır mı :d yada en iyi ne alınır
  • Kabul Edilen Cevap
    • 8 Beğeni
      42bine aldım pişmanım arabayı ben almadım sanayiye almışım her hafta orda arada bana veriyorlar süreyim diye

      E30 almıştım bmw
  • 22-09-2021, 22:21:56
    #2
    Alınır. Ama binmek için değil, sanayideki ustayı doyurmak için.
    Şaka bir yana, temiz bir araç çok zor o rakamlara.
  • 22-09-2021, 22:22:06
    #3
    Bende bakıyorum, albea yada combo alıcam nasipse
    • hk0nline
    hk0nline bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-09-2021, 22:22:31
    #4
    pek araba denmez ama sizi bi yerden bi yere götürebilcek bişi alınır
  • 22-09-2021, 22:22:50
    #5
    Yakında o paraya bunu bile alabilirsek iyi

  • 22-09-2021, 22:23:20
    #6
    100 bine bile düzgün araba yok hocam çok zor
  • 22-09-2021, 22:24:58
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    API
    Üyeliği durduruldu
    42bine aldım pişmanım arabayı ben almadım sanayiye almışım her hafta orda arada bana veriyorlar süreyim diye

    E30 almıştım bmw
  • 22-09-2021, 22:25:07
    #8
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında o paraya bunu bile alabilirsek iyi

    Ayıktırmasak ? %93210321 oranında ÖTV ve onun KDV'si gelir sonra.
  • 22-09-2021, 22:28:20
    #9
    Şaseden kaynaklı ağır hasar kayıtlı Citroen c-elysse 94 bin tlye sattım gerisini siz düşünün daha ne kadar kötü bir durum olabilirki tenekelere para sayıyoruz mecburen