Arkadaşlar
Çin'den yüklü miktarda ithalat yapanlar vardır mutlaka aramızda. Bu konuda kurumsal olarak çalıştığınız firma varsa önerebilir misiniz
Çin'den Yüklü İthalat Hakkında Fikir
17
●236
- 22-09-2021, 22:35:42Hocam kimse is yaptigi tedarikciyi paylasmaz. Ben toptan Çinden alım yapiyorim 7 kalem ürünü. 2 ayrı tedarikciden. Ama simdi sana soylersem ve sen de alirsan bana rakip olcaksın. Ticaret sır isidir. Forumda aylik 200 250 bin kazanan arkadaslar var. Bu adamlar kolay kolay bir konuya yorum dahi yazmazlar. Islerini gorurler sadece ihtiyaç hasıl olduğunda.
- 23-09-2021, 00:55:57XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülearkadaşlar ben kendi ürünümü getirmek için en doğru ve kaliteli yolu arıyorum , bir de kimse kimseye rakip olamaz herkes kalbinin ekmeğini yer o kafadayımerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2021, 08:37:07Ticarette rakip olunur. Hele hele de konsept ürün ise satılan, kimse rekabet istemez ki at koşturabilsin dilediği gibi. Ben mobilya satiyor olsam sana tedarikçimi öneririm ama bem saeece lambader satiyor isem baska lambaderci isime gelmez.OzKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2021, 10:45:34Abi ben tedarikçinizi verin demedim ki yaerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece ürün getirirken hangi firmayla çalışıyorsunuz diye sordum aracı firmalar oluyor ya ihracat ithalat firmaları dış ticaret firmaları onu sordum
- 23-09-2021, 10:53:53Getireceğiniz ürünün hs kodunu yani gtip kodunu ve malın cinsini sıfatını detaylı alın. Bir gümrük müşavirine bunları iletip vergisini,extra çıkabilecek ödemeleri tespitini yapın. Tedarikçiye ödemeyi banka üzerinden yapmaya özen gösterin. Kargo olarak fedex,dhl tercih edin. İthal edeceğiniz ürün için devlet çeşitli belge ve evraklar isteyebilir örnek mesleki yeterlilik belgesi, uygunluk belgesi felan bunları gümrük müşaviriniz iletecektir.
- 23-09-2021, 11:04:41adam gümrükçüyü soruyor
malı getirme konusunda iyi bir aracı arıyor...