ithal edeceğiniz ürün veya ürünleride belirtirseniz bulmanız daha kolaylaşır diye düşünüyorum hocam
Hocam kimse is yaptigi tedarikciyi paylasmaz. Ben toptan Çinden alım yapiyorim 7 kalem ürünü. 2 ayrı tedarikciden. Ama simdi sana soylersem ve sen de alirsan bana rakip olcaksın. Ticaret sır isidir. Forumda aylik 200 250 bin kazanan arkadaslar var. Bu adamlar kolay kolay bir konuya yorum dahi yazmazlar. Islerini gorurler sadece ihtiyaç hasıl olduğunda.
arkadaşlar ben kendi ürünümü getirmek için en doğru ve kaliteli yolu arıyorum , bir de kimse kimseye rakip olamaz herkes kalbinin ekmeğini yer o kafadayım