bu laptopu almayı düşünüyorum fiyat performans olarak nasıl aceba veya 4000e kadar bi limitimiz var
https://ty.gl/c59kc65tg9
bu laptop nasıl aceba r10+
8
●66
- 22-09-2021, 20:19:18İki sene lenovo kullandım sattım fikrimi soracak olursan bence başka marka al derim
- 22-09-2021, 20:19:31hocam masaüstüm var zatenGokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu ünide yazılım ve tasarım yapmak için almayı düşünüyorum - 22-09-2021, 20:22:58Yazılım ve Web tasarım için uygun ancak ps gibi programları çok kastıracağını düşünüyorum. Laptop hafif olacaktır. Oyun için uygun olmayacaktır.Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 20:24:39Ben de Lenovo var ve çok memnunum semin alacağında güzel bence hocam