• 21-09-2021, 19:21:34
    #1
    Merhaba

    Tenda ac1200 vdsl2 moden aldık bağlıyorum tüm ışıklar yeşil ama internet kırmızı yanıp sönüyor ve 192.168.1.1 yazınca giremiyoruz

    ERR_INTERNET_DISCONNECTED diyor neden olabilir ne yapmam gerek
  • 21-09-2021, 19:50:25
    #2
    modem yolunun 192.168.1.1 olduğundan emin misiniz? cmd > ipconfig yazarak kontrol edebilirsiniz.
  • 21-09-2021, 19:51:56
    #3
    Cork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modem yolunun 192.168.1.1 olduğundan emin misiniz? cmd > ipconfig yazarak kontrol edebilirsiniz.
    Hocam modem ethernet kablosunu görmüyor önceki inca görüyor
  • 21-09-2021, 19:52:50
    #4
    Wifi üzerinden bağlantı sağlayamıyor musunuz?
  • 21-09-2021, 19:58:56
    #5
    Cork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wifi üzerinden bağlantı sağlayamıyor musunuz?
    Yok hocam modeme kurulum yapmamız lazım önce yeni aldık ama şuan nedense bu etherneti görmüyor
  • 21-09-2021, 20:01:24
    #6
    Kablolu bağlıysan ağ bağdaştırıcından bakar mısın local IP ne, 169 ise modem arızalı. 192 ile başlıyorsa adresi yanlış giriyorsun.
  • 21-09-2021, 20:03:12
    #7
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kablolu bağlıysan ağ bağdaştırıcından bakar mısın local IP ne, 169 ise modem arızalı. 192 ile başlıyorsa adresi yanlış giriyorsun.
    Hocam ona nerden bakabilirim?
    Cmd ipconfig yazınca etherneti görmediği için çıkmıyor ip adresi. Ama kullanma kılavuzunda 192.168.1.1 e girin yazıyor
  • 21-09-2021, 20:04:23
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ona nerden bakabilirim?
    Cmd ipconfig yazınca etherneti görmediği için çıkmıyor ip adresi. Ama kullanma kılavuzunda 192.168.1.1 e girin yazıyor
    Windows ise bilgisayarın, denetim masasında ağ ve paylaşım merkezine gir, ağ bağdaştırıcısına sağ tıkla özellikler kısmında göreceksin, cmd kısmında ipconfig yazınca da çıkması gerek.
  • 21-09-2021, 20:07:05
    #9
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows ise bilgisayarın, denetim masasında ağ ve paylaşım merkezine gir, ağ bağdaştırıcısına sağ tıkla özellikler kısmında göreceksin, cmd kısmında ipconfig yazınca da çıkması gerek.
    Yok hocam ethernet kablosu takın diyor ısrarla dsl yazan yere taktım ethernet kablosunu ama hâlâ yok diğer tüm ışıklar yeşil o kırmızı yanıp sönüyor