Forumda sorun yaşayan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda sorun yaşayan var mı?
5
●
53
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumda sorun yaşayan var mı?
18-09-2021, 14:55:07
#1
trk2019
Alıntı yaparken hata veriyor,
yönetimi bilgilendirin diyor,
forum vatandaşlık görevim gereği ss'yi paylaşıyorum.
18-09-2021, 14:57:00
#2
AZADE
sayfayı yenileyip tekrar dönerseniz düzelebilir. Bende de oluyor birkaç gündür sayfa yeniliyorum ve düzeliyor.
@
Burti
;
18-09-2021, 14:59:21
#3
trk2019
AZADE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sayfayı yenileyip tekrar dönerseniz düzelebilir. Bende de oluyor birkaç gündür sayfa yeniliyorum ve düzeliyor.
@
Burti
;
yenilesem de oluyor hata.
18-09-2021, 15:07:28
#4
WEBYON
trk2019 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yenilesem de oluyor hata.
Captcha süre aşımına uğruyor. Hata sayfasında yenileme yapmanıza gerek yok, sayfadan geri gönüp işlemi tekrar denediğinizde sorun olmuyor.
18-09-2021, 15:19:04
#5
trk2019
WEBYON adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Captcha süre aşımına uğruyor. Hata sayfasında yenileme yapmanıza gerek yok, sayfadan geri gönüp işlemi tekrar denediğinizde sorun olmuyor.
Captcha cok kisa sure veriyor o zaman. 2 cumle yazana kadar sure bitiyor. sorun bu demek ki.
18-09-2021, 15:20:10
#6
Mabel
Çoklu alıntıda dün sorun olduğunu görmüştüm. Ancak normal alıntılamada bir hata almıyor, problem yaşamıyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler