Bazen aldığım şişelerde tıpa(yuvarlak şeyden) olmuyor. Bu kaçak mı demek.
Vat69 70cc aldım şimdi tıpası yok
Tıpasız içki kaçak mıdır?
6
●137
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 18-09-2021, 00:23:27Evet denk geldim büyük ihtimal, geçenlerde aldığım rakı tadı değişikti ve ertesi günü baş ağrısından kalkamamıştımmavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2021, 00:27:36Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Bilyesiz alkol kaçak değildir. Çoğu 70'lik viski şişelerinde olmaz mesela. Aynı şekilde kaliteli markalar zaten bilye kullanmaz. Yine de güvendiğiniz yerden almakta fayda var. Yaşadığınız bölgeye A marka alkolü ABC firması getiriyor diyelim. Migrostan tutunda bütün bayilere o verir.. Böyle şeylerin yaşanması için bayicinin çok paragöz ve kurnaz olması lazım.
- 18-09-2021, 01:06:36Şuanlık güzel ya tadınıda beğendim. Bu markayı ilk defa aldım hem uygun hem güzelAsmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle