Bugün itibari ile gözlük kullanmaya başladım sorum var
8
●72
- 16-09-2021, 19:38:17Takdığımda başım dönüyor gözüme hafif ağrı giriyor bunlar normal mi? Normalse ne kadar sürede alışırım.
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 16-09-2021, 19:40:44Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Normal çünkü göz daha önce görmediği bir ölçüde görmeye başlıyor. 2-3 gün maksimum 1 hafta içerisinde hem baş ağrınız geçecek hemde çerçeveye odaklanmayı unutacaksınız. Geçmiş olsun.
- 16-09-2021, 19:41:46Bikaç güne alışırsınız eğer devam ederse başka bir doktora tekrar muayene olup gözlük numaranızı teyit edebilirsiniz bazen yüksek numara verilebiliyor.
- 16-09-2021, 19:45:15Sağolun. çerçeveyi görmeyi yazmayı unutmuşum bilgilendirme için teşekkürler.OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2021, 22:12:36Gayet normaldir, birkaç güne gözünüz yeni ölçülerine alışacaktır.