Domainlerinizi support@wildwestdomains.com'a mail atarak www.domainspricedright.com sitesinde oluşturduğunuz hesaba aktarabilirsiniz. Konu ile ilgili forumda detaylı anlatım konuları da bulunmaktadır. Bu şekilde ortalama 15 gün içerisinde domainimi geri aldım.
1 tane kendi domainimi tek kurtarabildim
bu ************** yüzünden 5 tane önemli müşterimi kaybettim
o malum firma bana senelik 30K geliri olan işlerimi bitirdi
1 tane kendi domainimi tek kurtarabildim
bu ************** yüzünden 5 tane önemli müşterimi kaybettim
o malum firma bana senelik 30K geliri olan işlerimi bitirdi
ya kusura bakmayın ama
madem o kadar önemli büyük işlere girdiniz neden ne olduğu belirsiz bir siteden domain aldınız ki ?
madem o kadar önemli büyük işlere girdiniz neden ne olduğu belirsiz bir siteden domain aldınız ki ?
Hata yaptığımın farkındayım ama iş işten geçince fark ettim
aslında böyle bir şey olmasa herkes kullanmaya devam edecekti ama oldu işte
firma kadar belki herkes suçlu fakat olan oldu.
Domainlerinizi support@wildwestdomains.com'a mail atarak www.domainspricedright.com sitesinde oluşturduğunuz hesaba aktarabilirsiniz. Konu ile ilgili forumda detaylı anlatım konuları da bulunmaktadır. Bu şekilde ortalama 15 gün içerisinde domainimi geri aldım.
Domainlerinizi support@wildwestdomains.com'a mail atarak www.domainspricedright.com sitesinde oluşturduğunuz hesaba aktarabilirsiniz. Konu ile ilgili forumda detaylı anlatım konuları da bulunmaktadır. Bu şekilde ortalama 15 gün içerisinde domainimi geri aldım.
Domainlerimi aynı şekilde transfer ettim 1 tane kıymetli domain vardı ve 1 tane domain tarafıma tanımlanmadı. Bilin bakalım hangi domaine çökdü godaddy 😄. Şimdi size geri satan diyorlar
Domainlerinizi support@wildwestdomains.com'a mail atarak www.domainspricedright.com sitesinde oluşturduğunuz hesaba aktarabilirsiniz. Konu ile ilgili forumda detaylı anlatım konuları da bulunmaktadır. Bu şekilde ortalama 15 gün içerisinde domainimi geri aldım.
Merhaba,
ben 1 haftadır forumda açılan konular gibi mail atıyorum ama hiç bir geri dönüş olmuyor. Bu konuda ne yapabilirim ?