Arkadaşlar iyi forumlar,
E-ticaret sitemde bir anda müşterilerin "kargo takibi" konusunda şikayetlerini almaya başladım. Sürekli çalışmadığı ile ilgili şikayetler. Sonra kargonun panelinden tanımlamaları yeniledim tekrardan kurdum. Ama hala çalışmıyor.
Bu konuda bana yardım edebilecek ücretli - ücretsiz bir arkadaşım var mıdır?
İdeasoft - Aras Kargo Entegrasyonu
4
●65
- 14-09-2021, 22:42:30
- 15-09-2021, 00:40:46arkadaş yardımcı oldu, sağolsunQerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle