• 13-09-2021, 22:17:33
    #1
    Öncelikle merhaba ben Ertuğrul. Yakın zaman içerisinde çok yakın bir arkadaşımla benim vasıtam aracılığıyla bir proje aldık. Kendisi aktif olarak çalıştığı için proje’ye çok vakit ayıramıyordu ve bu durumu anlıyordum. Son 3 haftadır ya yoğunluğundandır ya da özel hayatından;
    -Ben : kanka saat 10 da başlarız bugün dimi?
    -X : başlarız kanka
    diyip 10 da geliyordu + bunun üzerine rapor hazırlayacağım yarım saat sürecek vs diyordu ve bu sırada sohbet muhabbet ediyorduk. Ertesi gün işe başlayacağından mesaiyi erken bitirmek zorunda kalıyorduk. Son 2 haftadır ise mesaiye başlayalı 1 saat geçtikten sonra discord üzerinde “kanka 5 dakikaya geliyorum” diyip 2 saat ortadan kayboluyordu. Her insanın özel hayatı var buna kesinlikle karışamam, lakin günde 3 saat bu proje için mesai yapabiliyoruz bu özel yaşantını neden bizim mesai saatimiz içerisinde yaparsın ki????
    Herneyse cumartesi günü akşamı yine projenin başına oturduk. Bugüne kadar ne işi verdiyse “Ertuğrul ben gelene kadar şu sayfalar hazır olsun ben gelince bunları yapacağım.” hepsini yaptım. Yarın (pazar) alarm kur erken kalkıp bitirelim şu projeyi dedi. Benim ise ilk defa işim çıktı, pazar günü bandırmaya gidip eşyalarımı bırakmam gerektiğini söyledim. Bir anda alevlenip 3 aydır projeyi bekletiyoruz neyin peşindesin sen ne yapmak istiyorsun gibi cümleler kurdu…
    (Projenin 3 ay’a aksamasında ki en büyük etken kendisinin aktif olarak çalışması ve projeye bakamaması)
    Sonrasında daha da yükselerek projeyi ben devralıyorum 1 hafta içerisinde teslim edeceğim dedi.
    Bu arada projede eksik kalan doğru düzgün bişey yok. Yalnızca ödeme entegrasyonu yapılacak ( Ödeme entegrasyonu için ayrı bir fiyat biçtik…)
    Sadete gelirsek sonrasında ki mesajlar çok kolay düşünülebilir. Küfürler ağız burun dağıtmalar vs vs. Attığı son mesajda ise;
    “İşi komple ben devr aldım bundan sonra adamlarla ben muhattap olup ben teslim edicem”
    “İşi bitirdikten sonra da hesap yapıcam ne yaptıysan onu alıcaksın”
    Olayın başından beri “Ertuğrul bu çocuğu iyi tanıyosun ödeme entegrasyonunu tek başına yapmak için böyle davranmıyordurrrrr” falan dedim ama gerçekten yalnızca kendimi kandırmışım…

    Şunu bilin ki en yakın arkadaşın bile olsa, işin içine maddiyat giriyorsa mutlaka taraflar kendini belli ediyor..


    okuduğunuz için teşekkür ederim. konu ile alakalı düşüncelerinizi hatam varsa hatalarımı yazabilirseniz çok sevinirim. Hayırlı akşamlar…
  • 13-09-2021, 22:20:13
    #2
    hocam kardeşimle bile ortak olmam bu yüzden ben.

    geçmiş olsun ama karşı tarafı da dinlemek lazım
  • 13-09-2021, 22:20:57
    #3
    Grafik Tasarım Uzmanı 🎨
    .
  • 13-09-2021, 22:21:08
    #4
    Güzel tecrübeler bunlar. Özellikle ticari ilişkiler. Geçmiş olsun, ileriki dönemleriniz için küçük bir tecrübe yaşamışsınız.
  • 13-09-2021, 22:23:48
    #5
    Dostluk başka alış veriş başka hocam güzel bir tecrübe iyi deneyimleyin ve adımlarınızı bu süreçten sonra daha doğru atın
  • 14-09-2021, 08:05:29
    #6
    Katılıyorum. Kusura bakmayın ama arkadaşınızın yaptığı tek kelimeyle karaktersizlik. Demek ki fırsat kolluyormuş. Geçmiş olsun, umarım daha güzel işler başarırsınız.
  • 14-09-2021, 08:11:43
    #7
    Arada maddiyat varsa, maneviyatın yok olduğu bir devirdeyiz.
    Siz bir şey kaybetmezsiniz fakat karakterini kaybeden adamın, yere düştüğünde tekme vuranı çok olur.
  • 14-09-2021, 09:19:32
    #8
    Merhaba,
    "Bir insanı tanımak için ya alışveriş etmeli, ya yola gitmeli."
    İyi tarafından bakın. Sizin için güzel bir tecrübe oldu. Maddiyatın girdiği yerde insanlar farklılaşıyor bunu da birilerinden duyarak değil yaşayarak öğrenmişsiniz.
    Umarım daha güzel işler başarırsınız.