• 12-09-2021, 14:41:38
    #1
    Arkadaşlar doğru mudur atayım mı parayı
    • Corvis
    Corvis bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-09-2021, 14:42:38
    #2
    🙄🙄🙄🙄
  • 12-09-2021, 14:42:58
    #3
    Keşke bana da yazsalar 🤩

    MaxiGeyik kategorisine açsaydınız keşke hocam
  • 12-09-2021, 14:43:16
    #4
    bana yolla
  • 12-09-2021, 14:43:21
    #5
    Aah eski günler ah..
    Dolandırıcılığın bile bir adabı vardı..
  • 12-09-2021, 14:43:21
    #6
    Ben inandım şahsen, papara no paylaşırsan katkı vermek isterim. 😄😄
  • 12-09-2021, 14:43:29
    #7
    GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke bana da yazsalar 🤩

    MaxiGeyik kategorisine açsaydınız keşke hocam
    Soru hocam 😁😁
  • 12-09-2021, 14:44:13
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soru hocam 😁😁
  • 12-09-2021, 14:44:26
    #9
    Kralintaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben inandım şahsen, papara no paylaşırsan katkı vermek isterim. 😄😄
    10 tl de olurmuş hocam akbilini kaybetmiş minibüse bincekmiş
    • kzlsnn
    kzlsnn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.