• 10-09-2021, 20:55:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar, dafont sitesinden beğendiğim bir fontu indirip yükledim ama cs6'da göremiyorum. Yardımcı olabilecek olan var mı?
  • 10-09-2021, 20:57:13
    #2
    Fontu Klasöre Attıktan Sonra Programı Kapatıp Açtınız mı ?
  • 10-09-2021, 20:57:53
    #3
    KadiRJN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fontu Klasöre Attıktan Sonra Programı Kapatıp Açtınız mı ?
    Evet hocam
  • 10-09-2021, 20:58:43
    #4
    Font u masaustune cikarin, sag tiklayip yukle deyin. Programi yeniden baslatin. Hepsi bu kadar.
  • 10-09-2021, 21:05:11
    #5
    İsmi değişik olabiliyor yüklerken. Tekrar kontrol edin bence
  • 10-09-2021, 21:06:10
    #6
    Fontu Yükle dedikten sonra direk karakter penceresinden fontun ismini yazın hocam. fontun ismini doğru yazdığınızdan emin olun
  • 10-09-2021, 21:06:39
    #7
    Teşekkürler arkadaşlar hallettim