• 10-09-2021, 16:44:05
    #1
    Merhaba.

    2 gündür alıntıla+ kullanamıyorum? Sizde de bir problem var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 10-09-2021, 16:45:28
    #2
    Bende herhangi bir problem yok.
  • 10-09-2021, 16:45:50
    #3
    Çoklu alıntılamada var sanırsam
  • 10-09-2021, 16:46:11
    #4
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoklu alıntılamada var sanırsam
    Aynen hocam ondan bahsediyorum. alıntıla+ kullanamıyorum.
  • 10-09-2021, 16:46:49
    #5
    HizliResim.Net
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.

    2 gündür alıntıla+ kullanamıyorum? Sizde de bir problem var mı?
    Merhaba
    Aldığınız hatanın ekran görüntüsünü iletirseniz arkadaşlar incelesin.
    Göründüğü gibi sorun yok


    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende herhangi bir problem yok.
  • 10-09-2021, 16:47:15
    #6
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoklu alıntılamada var sanırsam
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam ondan bahsediyorum. alıntıla+ kullanamıyorum.

    Hocam çözdüm ilk mesajlara alıntıla + basın son mesajda alıntılaya basın oluyor.
  • 10-09-2021, 16:47:42
    #7
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Aldığınız hatanın ekran görüntüsünü iletirseniz arkadaşlar incelesin.
    Göründüğü gibi sorun yok
    Hata almıyorum Engin hocam. Alıntıla+ yaparak seçiyorum herkesi fakat en sonda alıntıla dediğim kişinin yorum çıkıyor. Yani çoklu alıntılama yapılamıyor. Tarayıcıyı temizleyip deneyeceğim.
  • 10-09-2021, 16:48:19
    #8
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.

    2 gündür alıntıla+ kullanamıyorum? Sizde de bir problem var mı?
    Evet çoklu alıntılamada bir problem var. Bende yaşıyorum aynı problemi.
  • 10-09-2021, 16:48:42
    #9
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Aldığınız hatanın ekran görüntüsünü iletirseniz arkadaşlar incelesin.
    Göründüğü gibi sorun yok
    Hocam 2'den fazla alıntılamayı dener misiniz? Şimdi denedim almıyor. Bir hata mesajı da vermiyor.